Chybně označený průchod znamená, že si zaměstnanec •označil průchod navíc •zapomněl si průchod označit Chybně označený průchod se poměrně těžko diagnostikuje, protože systém jej nedokáže odlišit od "správných" průchodů, takže jejich určení a nalezení je spíše dáno uživatelskou zkušeností. Některé základní ukázky možných stavů a jejich odhalení v docházkovém listě zobrazují obrázky níže. V reálném provozu ale může dojít k rúzným dalším kombinacím uvedených stavů. Ikona |
Tento stav je nejlépe vidět v případě, že zaměstnanec má ve dni jen jeden průchod. Jestliže v daný den má zaměstnanec průchodů více, z jednotlivých průchodů systém vytvoří úseky, takže diagnostika tohoto stavu je horši. |
Dva průchody stejného druhu za sebou
Znamená dva průchody druhu příchod, odchod, přerušení za sebou s odlišným časem. ➢zaměstnanec označil omylem průchod navíc, např. 13:05 příchod - je zapotřebí chybný průchod ignorovat ➢zaměstnanec si zapomněl označit odchod na přerušení, které dle obrázku čerpal mezi příchody 5:25 a 13:05 - je zapotřebí vložit chybějící průchod |
Jestliže poslední úsek v průběhu dne není ukončen průchodem "Odchod", vznikne tzv. neukončený úsek. V docházkovém listě se tento stav projeví tak, že v posledním denním úseku je časová hodnota ve sloupci Od bez hodnoty délky úseku (na obrázku nahoře zvýrazněno modrým rámečkem). Lépe je tento stav zobrazen v Detailu dne v tabulce Průchody |
Tento stav je asi nejobtížněji identifikovatelný, protože představuje mnoho kombinací výše uvedených variant. Na základě skutečného stavu pak musí uživatel průchody ignorovat nebo vložit. |